Archiles 2.0 – automatické prideľovanie účtovných predpisov a mobilná aplikácia na digitalizáciu dokladov

DÁTUM PUBLIKOVANIA
20. mája 2017
Účtovníctvo príchodom digitalizácie a moderných technológií čakajú zásadné zmeny. Zmeny, ktoré by sa dali prirovnať k príchodu počítačov a tabuľkových procesorov.

Účtovníctvo príchodom digitalizácie a moderných technológií čakajú zásadné zmeny. Zmeny, ktoré by sa dali prirovnať k príchodu počítačov a tabuľkových procesorov. Aj účtovníctvo prechádza procesom digitálnej transformácie, kedy už účtovníci nebudú musieť vykonávať zdĺhavé nahadzovanie údajov do účtovníctva a samotné prideľovanie účtovných predpisov (predkontácií), ale skôr sa posunú do zaujímavej role poradcov pre účtovníctvo a celkové financie spoločnosti. Učiaca sa umelá inteligencia bude schopná sama vybrať spôsob zaúčtovania na základe historických údajov.

Na tieto zmeny Archiles reaguje pružne a jeho ambícia je stať sa partnerom pre účtovníkov a spoločnosti, ktoré prechádzajú alebo budú prechádzať digitálnou transformáciou.

Radi by sme Vám preto predstavili novinky v systéme Archiles, ktoré smerujú k plnej digitalizácii a automatizácii účtovnej agendy v spoločnostiach.

Nové funkcie ešte viac umožňujú zrýchľovať a automatizovať proces spracovania účtovných dokladov.

Tu sú 3 hlavné novinky, ktoré predstavujeme:

Automatické prideľovanie účtovných predpisov / predkontácií podľa zvolenej kategórie dokumentov a dodávateľa

Doposiaľ bol Archiles schopný štruktúrovane rozpoznať a vyťažiť údaje na dokladoch (faktúry, bločky). Odteraz si budete vedieť zadefinovať, na aký doklad sa má prideliť aký účet (účtovný predpis) a Archiles si to zapamätá. Vždy keď príde už zadefinovaný doklad, Archiles pridelí automaticky predpis. Všetky údaje sa následne nahravajú do účtovníctva.

Mobilná aplikácia Archiles pre Android a iOS

Mobilná aplikácia Archiles umožňuje digitalizovať a automaticky nahrávať doklady do systému Archiles, kde prebiehajú automatické úkony kategorizácie, rozpoznávania údajov a prideľovanie účtovných predpisov. Je to veľmi praktická pomôcka na digitalizáciu papierovej formy dokumentov alebo pri služobných cestách, kde vzniká veľa bločkov a iných dokladov. Mobilnú aplikáciu privítajú aj ľudia pracujúci “v teréne”, ktorí sú neustále na cestách. Môžete prakticky okamžite evidovať doklady zamestnancov, zákazníkov a partnerov. Aplikácia je dostupná pre Android a iOS na Google Play a Apple Store.

Obohatený digitálny archív a elektronické košieľky

Archiles zobrazuje rôzne obohatené informácie o dodávateľoch a sleduje splatnosti prijatých faktúr, ktoré pri prekročení daného termínu označí. Do digitálneho archívu sme pridali zobrazovanie duplicitných dokladov, notifikáciu o zmene IBANu dodávateľa a možnosť vytvárania elektronických košieľok.

 

Ak sa o novinkách chcete dozvedieť viac informácií, radi Vám vysvetlíme viac detailov telefonicky +421 911 474 400 alebo mailom na adrese support@archiles.sk

Ďakujeme

~Archiles tím

Autor článku
Archiles
Páčil sa vám tento článok?
Zdielajte ho na sociálnych sieťach
články

Prečítajte si ďaľšie články od nás